Läs boken Knacka på!

Läs boken Knacka på! med ditt barn, 4-12 månader, tillsammans med oss på den digitala plattformen Teams.

Knacka på (9789177123354) | Barnbokhandeln

När ditt barn är ca 4 månader får du ett gåvokort från BVC.

Ta med dig kortet och gå till Gottsundabiblioteket där du får hämta ut boken Knacka på eller boken Lek tittut.

Sen väljer du ett datum nedan som passar dig och ditt barn.

För att delta i mötet klickar du på länken.

Vi läser och sjunger boken tillsammans. Vi berättar kort om barns språkutveckling och vikten av att läsa, rimma, sjunga och tillbringa tid tillsammans med sitt barn.

För föräldrar - om Språknätet (regionuppsala.se)

Vårens mötestillfällen:
Onsdagen den 7 april kl.10.00-10.30  Klicka här för att delta i mötet.
Onsdagen den 21 april kl.10.00-10.30 Klicka här för att delta i mötet.
Onsdagen den 26 maj kl.10.00-10.30 Klicka här för att delta i mötet.

• För att delta måste du ladda ner gratisappen Teams till din dator, mobil eller surfplatta.
  • För att delta klickar du på länken ovan
  • Du kan också maila din mailadress till samia.mohamed@uppsala.se eller sms din mailadress till Sandrine på 0725-936354 så skickar vi länken till mötet till dig.

Vi ses på Teams!

Samia barnboksbibliotekarie Gottsundabiblioteket och Sandrine förskollärare på Gottsunda Öppna förskola Kristallen.

16 mars 2021